העלמת נימים בלייזר

דף הבית » העלמת נימים בלייזר

הסרת נימים בלייזר

העלמת נימים בלייזר – נימים בולטים, זוהי בעיה שאנשים רבים מתמודדים עימה. לעתים קרובות יותר נשים מודאגות מבעיה זו, מכיוון שהופעת נימים בפנים אינם נחשבים כקישוט הטוב ביותר, במיוחד אם הנימים ממוקמים במקומות הבולטים ביותר – כנפי האף או הלחיים. אך נימים בולטים בפנים הינם לא רק בעיה אסתטית. מצב זה של כלי הדם מובילה להידרדרות בתזונת העור, המאיצה את הזדקנותו.

עם זאת, כיום בעיית נימים בולטים נפתרת בקלות בעזרת טיפול העלמת נימים בלייזר / הסרת נימים בלייזר. אשר בעזרתו ניתן להסיר נמים / להעלים נימים בלייזר (ביעילות, ללא צלקות, ללא כוויות ושיקום ארוך טווח) בנוסף לנימים בולטים, מגוון רחב של תופעות נוספות כגון: רשתות כלי דם, ורידי עכביש, "כוכבים", רוזצאה ו"כתמי יין".

נימים מורחבים אלו הם כלי דם קטנים של השכבות השטחיות של הדרמיס (השכבה השנייה של העור) אשר גדלו בגודלם כתוצאה מגורמים חיצוניים או פנימיים.

כלי דם מורחבים הינם בעיה די שכיחה (בעיקר בקרב נשים). באם הם נעשים בולטים לעין ומטרידים מבחינה אסתטית, אזי אולי הגיע הזמן לחשוב על טיפול העלמת נימים בלייזר.

למי יש נימים בולטים בשכיחות גבוהה יותר?

על פי הנתונים הסטטיסטיים, לרוב אנשים מעל גיל 30 (ולעתים קרובות יותר נשים) הם בעלי נטייה להופעת נימים בולטים בחלקים שונים בגוף (בעיקר נימים ברגליים). עם זאת, נימים בולטים בחלקי הגוף יכולים להופיע בכל גיל, לכל מגדר ובכל חלק בגוף הכוללים גם נימים בפנים, נימים בחזה, נימים בגב, נימים ברגליים ועוד מגוון אזורים.

העלמת נימים בלייזר לפני ואחרי

הסרת נימים בפנים

היכן מופיעים נימים בולטים בתדירות הגבוהה ביותר?

בדרך כלל, נימים נפרדים קטנים בעלי צבע אדום, כחלחל או כחול כהה יכולים להופיע על עור הפנים (באזור האף, הלחיים), הצוואר וחלקים אחרים בגוף. לצערנו מיקום הנימים יכול להיות כמעט בכל חלק בגוף אלו הם האזורים הנפוצים ביותר.

  • נימים בפנים.
  • נימים ברגליים.
  • נימים בגב.
  • נימים בחזה.
  • נימים באף.
  • נימים בשוקיים.

העלמת נימים בלייזר מתייחסת לנימים בכל אזור.

 

מה גורם להופעת נימים בולטים?

בדרך כלל, הופעת נימים בגוף או בפנים קשורה בעיקר למאפייני הגנטיקה (תורשה) של המטופל, ורק משנית לגורמים אחרים – חשיפה לחום, תזונה, כמו גם מצב הורמונלי, מאפייני תעסוקה ואף שגרת החיים, לכולם היתכנות להשפעה על הופעת אותם הנימים.

כיצד ניתן להסיר נימים בולטים?

השיטה המודרנית והיעילה ביותר להסרת נימים בולטים ולא רצויים הינה באמצעות לייזר. בנוסף להסרת לייזר, אך יש לציין שקיימות שיטות נוספות אחרות להסרת נימים: הסרה באמצעות IPL, פלסמאז', סקלרותרפיה (הזרקת תמיסות). לכל שיטה יתרונות משלה, אינדיקציות והתוויות נגד. אך לרוב דעות המומחים, השיטה הנחשבת כבטוחה ביותר ואשר אינה פולשנית הינה באמצעות הלייזר.

כיצד מתבצעת העלמת נימים בלייזר?

הלייזר אפקטיבי להסרת נימים בולטים, בכך שקרן הלייזר נספגת בתאי הדם האדומים וממלאת את דפנות כלי הדם בחום הקרניים. באמצעות חום זה נהרס החלבון הכלול בהם, הדם נקרש ונהרס יחד עם הנימים המוליכים אותו. אורך הגל מספיק בדיוק בכדי להגיע לכלים בקוטר של עד 4 מ"מ. הדבר החשוב ביותר הוא שאין פגיעה ברקמות בריאות מסביב לאזור המטופל, העור נשאר בריא ואין חשש להיווצרות צלקות. לכן, הסרת נימים בלייזר מומלץ להסרת נימים ואף ורידים בפנים וברגליים.

התוצאה ברוב המקרים נראית תוך מספר שבועות לאחר הטיפול בלייזר. כאשר אותם הנימים יורדים סופית בגודלם או נעלמים לחלוטין. הלייזר פועל על אותן הנימים מבלי לפגוע בעור. אך חשוב לדעת, שלפעמים כדי להסיר לחלוטין את הנימים, נדרשים כמה טיפולי לייזר המתבצעים במרווח של 2 – 4 שבועות. במהלך טיפול להעלמת נימים בלייזר ייתכן ותהיה הרגשה של מעין עקצוץ אך בדרך כלל הטיפול עצמו אינו מצריך הקלה מיוחדת בכאב.

לפני טיפול הסרת נימים בלייזר

שבועיים לפני ההליך יש להימנע מפעילויות כגון

»להיחשף לקרינה אולטרה סגולה על העור (לא להשתזף בים או במכוני שיזוף)

»להימנע מקילופים כגון פילינג וכדומה על האזור המיועד לטיפול.

»ביצוע טיפולי לייזר או טיפולים אסתטיים אחרים באזור המיועד לטיפול.

לאחר טיפול הסרת נימים בלייזר

מיד לאחר הטיפול תיתכן אדמומיות ונפיחות טבעית של העור באתר בו טופלו הנימים (הם נעלמות לחלוטין לאחר מספר שעות, במקרים נדירים תופעות אלו נמשכות עד 24 שעות לאחר הטיפול ולעיתים אף יומיים עד שלושה).

  • לאחר הטיפול עשוי העור להיות רגיש במיוחד ולהתקלף מעט ולעיתים להתכסות בקרום קל ודק.
  • במקרים נדירים מאוד, תיתכן מעין חבורה קטנה או שלפוחית דלקתית אשר מתמוססת במהירות באופן טבעי.
  • תוך שבועיים לאחר ההליך יש צורך להימנע מחשיפה מוגברת לקרינה אולטרה סגולה על העור (לא להשתזף בים או לבקר במכוני שיזוף), יש להימנע מללכת לסאונה, בריכות ציבוריות ולהימנע אף מאמץ גופני קשה.

מתי לא ניתן לבצע העלמת נימים בלייזר

התוויות נגד מוחלטות הן מחלות אונקולוגיות והחמרתם של מחלות עור באזור ההסרה (כולל זיהום כגון הרפס וכדומה).

בנוסף התוויות נגד אשר לא מומלץ לבצע טיפול בלייזר הן סוכרת, הריון, הנקה, מחלות דם ונוכחות של פיגמנטים זרים באזור המטופל.

מתי ניתן לראות את התוצאה של העלמת נימים בלייזר?

בדרך כלל ניתן לראות את תחילת התוצאה ביום ה -14 לאחר הטיפול בלייזר. אך יחד עם זאת, יש לזכור כי התוצאה של כל טיפול אסתטי היא אינדיבידואלית ולא ניתן לחזות אותה במדויק. אותם הנימים שהוסרו מתמוססים לחלוטין. אך יש לזכור כי הליך הסרת הנימים הבולטים עדיין אינו עוצר את תהליך ההזדקנות או מונע היווצרות נימים בולטים חדשים.

העלמת נימים בפנים בלייזר

חיסול / העלמת נימים גלויים או בולטים בלחיים, מסביב לאף, על הסנטר ואפילו על המצח, סביב העפעפיים ובכל אזורי הפנים. כל אלה ניתנים לטיפול יעיל ומדויק באמצעות לייזר. אז אם נמאס לכן מהצורך להסוות אותם ללא הרף במייק-אפ. תדעו שיש פתרון יעיל ואיכותי. אשר ישאיר את עורכן בסופו של יום עם פנים חלקות וללא סימנים או צלקות.

אותם הנימים ניכרים לעיתים בפנים בגיל צעיר וזוהי תופעה אשר, ככלל, גנטית. אך לפעמים נימים בולטים יכולים להופיע מסיבות אחרות, כולל אלה שמקורן הורומונלי. אם את בחורה צעירה, והנימים עדיין לא נעלמו מפנייך, או להפך, הופיעו, אז אפשר ואף מומלץ להתמודד איתם, כי ברוב המקרים הם לא ייעלמו מעצמם . בחלק מהמקרים, הנימים "צומחים" למחלות כמו רוזצאה או סבוריאה, מה שמוביל בסופו של דבר למראה לא אטרקטיבי במיוחד. לכן, טיפול בלייזר לעלמת נימים הוא כלי יעיל ל"הילחם" בתופעה בצורה מהירה, קלה ובטוחה.

העלמת נימים ברגליים בלייזר

מחלות כלי דם ברגליים הן מחלות שכיחות למדי הנגרמת על ידי התרחבות נימים תוך-עוריים. נשים המבלות כל היום בעקבים נוטות יותר מאחרות לפתח מעין נימים בולטים, ורידים עכבישיים ודליות ברגליים. חשוב לציין שבליטת כלי הדם אינן רק פגמים קוסמטיים, אלא הסימנים הראשונים למחלות הזקוקות לטיפול מוסמך.

בין הסימפטומים האופייניים ביותר למחלות כלי דם הם

  •  נפיחות קשה ברגליים, במיוחד אחר הצהריים.
  • יש התרחבות של גזעי הוורידים, במיוחד באזור האחורי של הברך ובירכיים.
  • הדגשה של כלי הדם, המאופיינת בנטייה לחבורות ושטפי דם גם בהיעדר פציעה או מכה.
  • הופעת רשת כלי דם קטנה ועור בעל גוון כהה יותר באזור הקרסול.

כמו כן, לרוב מטופלות עם כלי דם בולטים ברגליים מתלוננות על עייפות מהירה, כבדות וכאבים ברגליים, עוויות בשרירי השוקיים ואי נוחות. הן אינן יכולות לבלות כל היום על הרגליים, חוות עייפות גבוהה, גם ללא מאמץ פיזי חריג. לכן, אל תזלזלו בחומרת המצב, גם אם אינכן מרגישות אי נוחות פיזית. כל דם בולטים יכולים להיות תנאי מוקדם להתפתחות מחלות כגון פקקת ורידים עמוקה או כיב טרופי. לפיכך, אנו ממליצים טרם כל טיפול להסרתם להיוועץ עם רופא מומחה.

העלמת נימים בלייזר ברגליים (פוטו-קרישה לייזר) היא ידועה כשיטה היעילה והאפקטיבית ביותר כיום משלל סוגי הטיפולים הקיימים. התכונה המיוחדת של הלייזר מאפשרת להגיע לתוצאות מדהימות ובמהירות ידועים לכל. בטיפול עצמו דפנות כלי הנימים הבולטים סופגים את קרינת הלייזר והם נאטמים ממש תחת השפעת הטמפרטורה של קרן הלייזר.

לאחר טיפול בלייזר, הנימים יכולים לקבל גוון בהיר יותר או כהה יותר. וזאת מיד לאחר הטיפול בלייזר. אבל אין מקום לדאגה גוון העור יחזור לקדמותו בהדרגה. את התוצאה הסופית ניתן להעריך לאחר 7-8 שבועות.

מספר הטיפולים הנדרש לטיפול נימים בולטים ברגליים תלוי בקוטר ובעומק שלהם. בדרך כלל נדרשים 2-4 מפגשים, שלאחריהם לא יישארו עקבות של נימים בולטים על העור.

עם זאת, כדאי לזכור שעם מאמץ גופני גבוה, לבישת עקבים גבוהים לזמן ממושך, ביצוע אמבטיות ארוכות וחמות במיוחד, אותן הנימים עשויים לחזור שוב. נימים בולטים ברגליים הם סימן שייתכן שאת צריכה לשנות את אורח החיים שלך ולשים לב למצב כלי הדם בגופך. לכן, חשיבות יתרה להיוועץ עם רופא טרם ההסרה.

יש לכם נימים ברגליים?רוצים לבצע הסרת נימים בפנים? מעוניינים בעוד פרטים לגבי העלמת נימים בלייזר ? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בהקדם על מנת להחזיר את האור לעור!

אהבתם? שתפו

לקבלת פרטים והצעת מחיר טלפונית - שירות מהיר

לנוחיותכם ניתן גם לפנות ישירות ובמהירות לוואטסאפ שלנו 24/7

מדיקל סי

מדיקל סי - קובעים תוצאות שיא - להתרשמות כנסו

"The Top Of Laser Treatment"

טיפול ביבלות

גילוי נאות, המידע המופיע באתר www.medical-c.co.il לרבות בכל פורום בו נועד להתייחסות כללית בלבד, ואינו לראות בו בכל צורה ועניין, בין במישרין ובין בעקיפין, כייעוץ מכל סוג לרבות אך לא רק אין לראות בו יעוץ רפואי ו/או ייעוץ מקצועי, בנוסף אין לראות במידע חוות דעת רפואית ו/או כל חוות דעת אחרת. מובהר בזאת, כי אין המדובר בתחליף של בדיקות או מומחים וכי אין האמור באתר מהווה תחליף למומחה ו/או רופא ו/או כל ייעוץ רפואי אחר. האתר www.medical-c.co.il הינו פלטפורמה שיווקית המפרסם טיפולים אסתטיים. כלל המרפאות \ קליניקות המופנות ע"י האתר מחובתן ובאחריותן לקבלת כל האישורים הרפואיים לפעילותם ע"פ חוק.

השאירו מספר טלפון ואחד מצוות המומחים יחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן