שאלות ותשובות בנושא הסרת יבלות ברגליים

דף הבית » שאלות ותשובות בנושא הסרת יבלות ברגליים

FAQ

שאלות הנפוצות ביותר בנוגע להסרת יבלות ברגליים

לכך יש הסבר פשוט, עקב כך שהרגליים זהו האיבר שאנו מייחסים אליו הכי פחות חשיבות מבחינת היגיינה ולוקחים אותו כמובן מאליו. אנו פחות משקיעים זמן בטיפול ברגליים אף על פי שהן עושות את העבודה הכי קשה בגוף האדם. בזכותן אנו עומדים, הולכים, רצים ועוד. כמו כן, רוב שעות היום אנו לובשים גרביים ונעליים סגורות על הרגליים, כך שרוב שעות היום אין אוורור מספק לרגליים וכתוצאה מכך נגרמת הזעה ולכן נוצרות יבלות ברגליים בעיקר בתחתית כף הרגל ובין האצבעות ואלו המקומות שבהם יש את רוב החיכוך ומכאן הדרך קצרה להרגשת כאב ואי נוחות בכפות הרגליים. 

הטיפול היעיל ביותר והמהיר ביותר הינו טיפול בלייזר ליבלות ברגליים. קיימות גם שלל משחות ותכשירים אך עימם יש להקפיד על שימוש יומיומי ובנוסף העלמות היבלת אורכת זמן ממושך. 

חשוב ביותר להקפיד על היגיינה נכונה בכפות הרגליים אשר כוללת, נעילת נעליים מתאימות (לא לוחצות ובעלות חיכוך מועט עם הרגל), להקפיד לאוורר את הרגליים במשך היום על מנת למנוע הזעה ולרחוץ את הרגליים כפי שאנו רוחצים את הפנים. בנוסף באם כבר ישנם יבלות ברגליים יש לבדוק מה הגורם להופעתם, שכן חלק מהיבלות יכולות להופיע כתוצאה מהדבקה של נגיף הפפילומה ואז יש לברר לגבי הסרה באמצעות לייזר או חנקן נוזלי. 

יבלות ברגליים אוהבות ספורטאים ואנשים פעילים. כל אחד שרץ באופן קבוע מכיר את תופעת היבלות המרגיזות ברגליים. הדרכים לטפל ביבלות ברגליים רובם הם דרך מניעת הופעתם מלכתחילה. אם ע"י לבישת נעליים מתאימות ואיכותיות, אם בחוסר אוורור במידה מספקת של הרגליים (שינה עם גרביים לדוגמא). ישנם יבלות מוכרות ברגליים בשם: יבלת קורן ויבלת שורש. 

ביבלות ברגליים אלו לא מדובר במקרה רפואי חמור, אך במקרים קיצוניים עדיף ללכת להתייעצות עם רופא עור ולשקול טיפול בלייזר להסרת היבלות הללו ברגליים. 

שם גדול לתופעה מאוד שכיחה ומוכרת. יבלת קלאוס זהו העור היבש שכולנו מכירים באזור הכריות בכף הרגל (סמוך לבוהן). יבלת קלאוס מופיעה גם היא עקב לבישת נעליים לא מתאימות ואי מתן אוורור מספק לכפות הרגליים. הטיפול ביבלות קלאוס הינו ע"י משחות וקרמים הנפוצים בשוק. אך במקרים קיצוניים בהם קיים כאב אשר משפיע על איכות החיים. ניתן לשקול הסרת היבלת בלייזר.  

לתשומת ליבכם, במצב של כף רגל סוכרתית יש לפנות מיד לרופא מקצועי לקבלת טיפול. 

יבלת שורש או בשמה השני יבלת מסמר זוהי יבלת לא נעימה אשר מסבה כאב גדול ואי נוחות. היבלת צורתה כמסמר (לכן גם נקראת כך), בעומק שכבות העור השורש נמצא ואילו על פני שטח העור צורה עגולה (כמו בועה). יבלת זו מסבה כאב רב עקב הפעלת לחץ על כלי הדם ורקמות העצבים שבעור. בדרך כלל אלו יבלות עיקשות אשר לא נפתרים מהן בקלות. ניתן לטפל ביבלות מסמר \ שורש בטיפול לייזר להסרת יבלות (אף עדיף מאשר קילופה אשר קיים חשש לפציעת האזור) בצורה מהירה, יעילה ונקייה. 

אהבתם? שתפו

לקבלת פרטים והצעת מחיר טלפונית - שירות מהיר

לנוחיותכם ניתן גם לפנות ישירות ובמהירות לוואטסאפ שלנו 24/7

מדיקל סי

מדיקל סי - קובעים תוצאות שיא - להתרשמות כנסו

"The Top Of Laser Treatment"

טיפול ביבלות

גילוי נאות, המידע המופיע באתר www.medical-c.co.il לרבות בכל פורום בו נועד להתייחסות כללית בלבד, ואינו לראות בו בכל צורה ועניין, בין במישרין ובין בעקיפין, כייעוץ מכל סוג לרבות אך לא רק אין לראות בו יעוץ רפואי ו/או ייעוץ מקצועי, בנוסף אין לראות במידע חוות דעת רפואית ו/או כל חוות דעת אחרת. מובהר בזאת, כי אין המדובר בתחליף של בדיקות או מומחים וכי אין האמור באתר מהווה תחליף למומחה ו/או רופא ו/או כל ייעוץ רפואי אחר. האתר www.medical-c.co.il הינו פלטפורמה שיווקית המפרסם טיפולים אסתטיים. כלל המרפאות \ קליניקות המופנות ע"י האתר מחובתן ובאחריותן לקבלת כל האישורים הרפואיים לפעילותם ע"פ חוק.

השאירו מספר טלפון ואחד מצוות המומחים יחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן